I fall ni undrar...


VARFÖR MÄNNEN KISSAR STÅENDE

När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han
tänkte ge till dem.
Gud sa: "Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att
kissa stående..." Adam avbröt: "Jag, jag vill ha den, det skulle vara
riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare!"

Gud tittade på  Eva och Eva nickade och sa: "Varför inte, det är inte så
nödvändigt för mig."

Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och
kissade runtom, skvättade på väggarna och sprang till stranden och
kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden.

Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
 "Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?"
 "Hjärna Eva, hjärna."

Kommentarer
Postat av: SosTV

Hej! Vi ville bara se om du ville vara med i vår tävling. Det är väldigt lätt att delta och det man vinner är presentkort på H&M/MQ/DinSko/mm eller biobiljetter. Kika gärna in på vår sida för mer info :)

Mvh,

Sos TV

Postat av: Lia

hhaah :P

2008-08-07 @ 13:44:44
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback