lite fniss

MODIGT:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser din fru ligga i sängen men hon
sover inte. Du ställer fram en stol och placerar den precis framför henne
och sätter dig i den. När hon frågar vad fan du sysslar med så säger du
bara att du vill sitta på första bänkraden när cirkusen börjar.

MODIGARE:
Du kommer hem stupfull mitt i natten och ser att din fru står och väntar på
dig i dörren med en kvast och du säger: "städar du eller förbereder du dig
på en flygtur?"

MODIGAST:
Du kommer hem stupfull mitt i natten, luktar parfym, har läppstift på
kragen och din fru står och observerar dig med mord i blicken. Du går fram till
henne, daskar till henne på stjärten och säger "nu är det din tur!".

Kommentarer
Postat av: Carina

Hmmm...vet inte vem jag skulle föredra.

Behåller nog min fegis ett tag till ;)

Postat av: Anna

Verkar lite illa det där... inget man vill uppleva precis..tur man har en trogen hund.:)

2008-08-06 @ 19:06:45
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback