oj vad fort tiden går

oj upptäckte att jag inte bloggat på några dagar... men vart tar tiden vägen då?

i vanlig ordning så blir det väl en hel del promenader, spårträning har det blivit, och lydnadträning.

Umgåtts med ungdomarna och hållt på i stallet... Jag har putsat väggspackel och putsat rutor och städat och plockat undan byggmaterial... det börjar dra ihop sig till fin liret nu...

Ulf stackarn fick putsa i taket å så här fin var han
 .. så fin så fin blir ma n när man är vrång o inte ska ha munskydd mm på sig:-))

Här kommer lite bilder från det ena än det andra... bevis... kocco kan simma  jag leker med kameran  kameran oc h kameran... det är ju telefon jag leker med...  gott, gott i gott gott...  å vackra blommor har svärmor.

Undrar om jag börjar bli lika  ....jag var så strulig när jag skulle tanka över alla bilderna från telefon till datorn, gjorde fel hela tiden, la korten i en dokumentmapp så jag höll på att bli tokig närj ag inte hittade bilderna någonstans...hm.... å så hade jag glömt å vänt detta kortet... jag jag är nog lika mossig som detta trädet... ja jag tror de ;-))

haft flera djurprat de senaste dagarna, i dag 2 st.... mera i morgon och i övermorgon, några problemlösningar mm
Det är lycka när man får hjälpa ett djur med dess ägare...

må gott nu ska jag sätta mig i soffan en stund...Jo jo ...måste bara säga att jag varit i arenan idag... sonen har åkte skridskor.... han ville känna på sina nya skridskor innan sommarbandyskolan som börjar på söndag för hans del... så härligt att känna bandylukten igen:-)) suck... av välmående....

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hoppas hunden mår bra?!

Min mår inge vidare; skendräktig....ingen vana har vi heller! Härliga bilder hos dig! Hi, hi!!

Postat av: Kajsa

Åååh, jag längtar såå efter att få se stallet. så himla spännande!

2008-08-05 @ 17:21:18
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: Carina

En mjölnare på besök trodde jag :)

2008-08-05 @ 22:10:34
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback