sista dagen

oj vad veckan gått fort. Det blir väl så när man har roligt och mycket att göra... lååånga dagar har det blivit... men igår kunde jag åka från "jobbet" 19,00... annars har det blivit från 10,00 - 20,00 ... men det var skönt då jag fick tillbringa lite mera tid med N och O... deras dotter och kompis var på besök så vi hade det riktigt roligt... många skratt blev de :-)) kul

Ulf rinde rörmokarn och elektrikern igår för att kolla vart de tog vägen... båda svarar: det kom lite i vägen.

Jag blir matt.... har inte hantverkare lite civil kurrage nog o lyfta luren och ringa och meddela det... För mig är det ok bara de ringer och talar om.. : tyvärr,.. men det kom saker som vi är tvungen att gå emellan med... det måste man ändå lita på och acceptera tycker jag...MEN att de inte hör av sig överhuvudtaget.... utan låter en gå oc h vänta... ja ja nog om det.. de flesta människor har tydligen samma erfarenheter som jag.... alla säger... ett enda ord....HANTVERKARE... fniss fniss

Men jag får i alla fall jätte dåligt samvete för min golvläggare som jag stressade på som fan... å det talade jag om för honom igår när jag pratade med honom på telefon... 
ja ja gud vad jag tjatar om det...ursäkta...

Dagen igår bjöd på en blandras hund samojed/terv och något mer som jag för tillfället glömt bort... Hennes matte ville att hon skulle bli rakad då hon har enorm päls och dålig päls framför allt... de är också mkt aktiva ute, mkt i skog och mark till hästryggen så för enkelheten och det bästa för hunden... så rakade vi henne... sparade på huvudet, ben och svans... men ni får en bild på henne. 
Matte blev i allafall jätteglad...

Nästa hund dök aldrig upp, jag skulle i allafall ha trimmat en norfolk ? terrier (stavning kan jag inte) så jag hjälpte till med en mellan pudel som vi satte rosett på sedan... kommer bild... så söt.

Ja det var dagen igår... lätt och lämplig.:-))

Nä nu kokar te vattnet... ska göra mackor och läsa bloggar...

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina

Fullt upp hos dig..så förvånad jag blir... hmmm :D

Väntar på bilder, rakad samojed ??? och en norrfolk

love it :)

Var är du och trimmar nu ?

Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Allt bra hoppas jag, trots skitviktiga hantverkare?!

Ska du ha Lyskväll ikväll?

2008-08-30 @ 09:01:00
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaja..har sagt det förr, säger det igen..Hantverkare!!!!!!! :-)

2008-08-31 @ 05:23:10
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback