tidig morgon

sitter här och läser bloggar som jag int egjort på jag vet inte hur länge...  dricker lite rött te med en smula blåbärs smak på... gott

Ska vara på jobbet 06,30 och fick en liten tid över så bloggar får fördriva min morgonstund.

Har både lördag och söndag lagt spår till krutov... tränat markering av apporter ohc försökt få honom att ta det lungt... En uppletningsruta har båda hundarna fått och härlig promenad i skogen...

Jag har även målat lite i stallet... Ulf är så himla duktig... det är nu bara ett fönster kvar att göra plus att måla dörrarna... sedan kan vi inte göra mera... vi väntar på mattläggarn, rörmokarn och elektrikern....
bara att hoppas på att de inte gör som alla säger..... kommer aldrig.... man brukar få vänta så förbannat länge på dom... Men jag har haft täta kontakter med dom och meddelat att ca då coh då är det klart... men vi får se... Vi får tänka positivt.

I morgon ska jag och anna till Ikea för att handla lite till mitt rum... spännande...

Nä nu får jag väl gå och borsta tänderna och dra till jobbet..

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mia

Godmorron! Jaså, det är din tur att vänta på hantverkare nu....suckar

Postat av: Carina

Ett IKEA besök är ju bara så himla roligt,

älskar att strosa runt och titta på allt

fint (och fult) som finns där! :-)

2008-08-18 @ 07:35:39
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ska bli kul att se stallet när det är klart.

Ha en bra dag på jobbet!

2008-08-18 @ 08:33:21
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Carina

Vi för se om raggsockan och jag kommer till ditt trim något tag....det är mest matte som klipper lite här och där på henne nu. Du har väl rasstandard klippning för raggsockor hoppas jag ;)

2008-08-18 @ 22:25:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina T

Vill tacka för ditt tips ;) Nu håller vi tummar och tassar!



Kramisar!

2008-08-18 @ 22:39:13
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback