träning :-))

Dagen idag har väl varit behaglig, man har mest flytit runt, jag har jobbat med min hemsida, men får ju så ont i axeln så att arbeta vid datorn går inte så bra....

Maria L kom så vi fick vår efterlängtade FIKA:-)) så härligt och mysigt...
Efter vi fikat loss så tog anna och jag är cykel tur med hundarna, det var nyttigt för oss alla fyra fast hundarna fick nog jobba mest:-)

Jag började skruva ihop byrån, så fin så. Den är jag jätte nöjd med...bara hjulen kvar... Fram på kvällssidan drog jag till klubben för att träna krutteman... han är ju inte sig lik så han är lite hormonstinn, trotsålder mm mm Men han skötte sig riktigt bra... vi tränade koncentration !!!  rutan, kryp och   platsliggning oc h sitt i grupp... Allt gick över förväntan.... det kan nog bli bra när perioden är över... när den nu är över pust....

Härligt att träffa sina hundkompisar igen... tack Lina för kommenderingen och "ligg och sitt " träningen.....
Han fick avsluta sin träning med att göra ett uppletande som han gillar skarpt... så nu är han mkt nöjd liten krutteman...

Sitter ohc blir störd av katten olga som tycker att jag ska gosa med henne i stället och ge henne av den där goda maten istället för den hårda... inte alltid "kul" å ha förmågan att kunna prata med djuren... pust... får nog göra henne till viljes så jag får en lugn stund... pust...vänta... återkommer......

tillbaks nu....3 min senare
Kusinerna plus ngn kompis har fullt bus på gården.... så himla kul... undrar om jag ska fråga om de vill lika munken eller kurragömma... snart kan man i allafall leka fick lamps jaga.... det börjar skymma nu....

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Carina

En pormonstinn Krutteman....inte lätt alla gånger ;)

Börjar bli nyfiken på ditt stall nu.

Postat av: ejmis

Jag andas djupa andetag nu.....

2008-08-21 @ 23:09:55
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Carina

Själv har jag inte alls tålamod att montera

ikea möbler men Stefan har betydligt mer

av den varan :-)

2008-08-22 @ 06:16:09
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: soffie

å vad är det för hemsida du håller på med?

hoppas du får en bra helg:O)

2008-08-22 @ 10:31:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hi, hi för katten! Min gick själv till skåpet i morse o öppnade o jamade - var nog hungrig!

2008-08-22 @ 10:37:18
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback