Go morgon:) kl är 06:10

Isgata är bara förnamnet.... så här såg det ut i fredags... snön på väg bort...  men nu har det snöat igen så det blir nog en vit jul i allafall.



Förkylningen håller sig fast i mig... nu börjar hostan komma... igår försökte jag mig på en promenad, den första på jag vet inte hur länge. Krutov är symtomfri nu... så han och kocco tyckte promenaden var SÅÅ härlig....  krutov blev till och med olydig på promenaden och lydde inte... kom en kvinna ohc gick med sin hund... jag kallade in som vanligt men kruttebus sprang iväg...??!! jag kallade in en gång till men han lyssnade inte så där fick jag stå skamsen... Kvinnan sa bara till krutov ....gå till din matte... 2 ggr fick hon säga det och vips så kom han... jag la ner krutov plats.... och gick och pratade lite med kvinnan... ville ursäkta min busiga hund fniss fniss pinsamt tyckte jag i allafall att det var...
Men jag blev allt mkt trött efteråt och låg i soffan mest hela eftermiddagen.

Bandyn ... sonen spelade bandy i lördags... har jag ju nämnt lite om... de vann med 3 - 18... 2 mål gjode sonen... härligt härligt.

Nu får jag allt sätta lite fart då mina första kunder för dagen kommer strax... men ska bara visa lite bilder först...

här kommer lite kort från i fredags, bara bad hundar denna dag. ja lite frissering så som tassar mm.

Lea före badet se färgen i pälsen...
 efter badet  dags för tassfrissering

 å efter... hennes färg blir så otroligt mustig...
Allis före bad .... å efter bad hon väntar på att frisseras lite

å så lilla Coffie  som ville få ett skönt bad före helgen.... lika fin både före och efter :)

nä nu måste jag rusa då kunderna kommer...ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina T

Måste gått att åka skridskor där va?

Skönt att de blivit friska, bara du kvar då ;)

Mina hundar baxade jag in i badkaret i går. Började med Eddie, när han var klar så hoppade Ozzy i badkaret själv =) Ville ju inte missa något ;)



Men fy hur det blir i badrummet när man kört fönen =(



Kramisar!

Postat av: Stefan

Vad isigt!

2008-12-22 @ 11:07:56
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: ejmis

Fy för is! Snö vill vi ha =)

Vilka härliga kunder du har och fina blir dom efter dina behandlingar.

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

2008-12-22 @ 22:27:38
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback