härlig start på dagen

sov hela natten... kan inte minnas att jag vaknade en gång ens... det hör inte till vanligheten....  sov ända till 8... HÄRLIGT...

Dagen bjuder på kallt och mycket snö.... och solen är framme !!! alldeles perfekt vinterväder...

Jag och kärleken gick en promenad med hundarna... en första efter allt nysande och dragande... krutov gick bara 2 lindriga attacker och kocco klarade sig helt utan... så nu kan jag börja promenera igen... så härligt.

Fick mkt fina vinterbilder men sitter nu hos ulf så jag kan itne föra över det... inte än...

Antog Goldiesmattes utmaning om att göra en snöängel MEN krutov blev galen... kocco tog allt med ro... men krutte flög på mig och skuttade på magen och överallt... vet inte hur ängeln blev men ... måste vänta tills mörkret infaller så änglen syns i snön...
Nu snart är lunchen klar... det är bra med karl i köket....fniss fniss... så jag kliver upp härifrån... till köksbordet... så bekvämt å bra va? :o)

ha en fortsatt bra lördag

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Stackars Krutov.....du måste tänka på dom små känsliga hundöronen...hihihi

Ha det nu riktigt gott idag...

Kram

Margaretha

Postat av: ejmis

Jag bara myser nu när vi fått riktig vinter =)

2008-12-13 @ 13:13:12
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: solgudinna

Ha,ha skrattar åt din snöängel historia.

Jag kunde inte göra anta utmaningen om jag inte ville riskera att få lera på kläderna och det är ju inte så trevligt.

Ha en fin lussekväll.

2008-12-13 @ 15:21:19
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Mina vovvar blev helt busiga. Tog min mössa och drog, kortet blev inget bra på min snö ängel, för mkt hund tassar.

2008-12-13 @ 17:52:43
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback