magkänsla

Jag måste få tala om att jag anser mig själv ha väldigt bra magkänsla, visst jag jobbar ju mycket med min intution och telepatiska förmåga så självklart borde jag ha det.... men jag tivlar...ibland...;-)

Min resa till vimmerby blev det diskussioner om vilken väg jag skulle välja.... över örebro? eller ta E4 över stockholm... flera och stora diskussioner blev det... behöver inte gå in på för och nackdelarna... men den sista som komenterade min resa var på lördagskvällen nere på ÖN (sonen hade match)... jag avslutade det pratet med att säga...äsch... vi får se vilken väg jag väljer... jag går på magkänslan i morgon bitti....

Kom i säng efter 01,00 på natten och kl ringde 04,30 söndag morgon... jag skitdålig i magen å inte bästa förutsättningarna med sömn heller,... att tillbringa x antal timmar i bilen....

Kl 06,00 kom jag iväg... jag kände... jag åker faluvägen mot örebro... ok magkänslan valde:-)...det tog ca 1 mil så började det tok snöa !!! .... efter ytterligare 5km kom vi i kapp plogbilen... åkte i 50 km ungefär.... magen värkte och jag kände bara...
-Men va fan... ska jag sitta så här i 50 mil ?! vilken jäkla magkänsla hade jag då på en skala ?!! den kan man ju inte lita på...fniss fniss... skitkul att sitta i mörkret, halvt snöstorm  i 50 km i timmen.... å har ca 48,5 mil kvar att åka... bra förutsättningar ...fniss fniss...

Plogbilen åkte till slut lite åt sidan så jag fick komma förbi.... jag körde om och det är inte detl ättaste med min pärla för man vill gärna ha medlut och vind i ryggen för att komma om....

Men vi rullade på, snönfallet blev lite lättare och framåt 8 tiden blev det regn i stället ohc framför allt ljust ute... allt kändes bra... till och med magen... på grund av att jag tänkte.... herregud om det krisar så har jag ju hela tiden världens störta toalett tillgänglig... så skönt... gjorde inte ett stopp förrän jag svängde in i vimmerby...tog 6 timmar och 10 minuter... och jag körde lagligt hela tiden på grund av underlaget...

Mag känslan var kanske inte så tokig ändå fniss fniss...

Nu är jag här och vi har hunnit med flera antal fika :)) redan...

jag kommer att ge er lite bilder härifrån när jag kommer hem... har inga överföringsmöjligheter här...

må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback