oavgjort

Dagen med stort A var alltså i går.... Vill väl inte direkt prata om den matchen men måste säga att bollnäs gjorde det bra... mer säger jag inte...

Gårdagen bjöd på denna goding också..

En långväga gäst från Örebro
 å efter


Trasiga bilar är inte kul... min bil...hm ja jag menar morfars bil... gick sönder och har stått i alfta... en vänlig kvinna från alfta ringde ohc var orolig att den hade blivit stulen mmm ville bara kolla så att jag visste var den var...
Jag tackade henne så jätte mycket för att hon brydde sig och gjorde sig besväret att ringa... jul kram till henne :)
Nu är bilen bärgad och står på verkstad.

Går fick jag låna ulfs bil men vad händer tror ni.... den startar INTE... hur jag än försökte så gick det bara inte.... jag skulle skjutsa sonen till sin far och själv åka till släktingar i bollnäs men ... det blev till att promenera i stället... ja inte till bollnäs då menar jag utan till sonens pappa....... ja ja

teknikens under....

Kommentarer
Postat av: Ann-Lena

Visst är det väl typiskt att nåt viktigt och som man behöver använda...SOM BARA SKA FUNKA, krånglar eller går sönder i samband med storhelger.

Har hänt för oss så ofta, så man nästan gruvar sig för storhelger.....och i år på julafton var min bil helt dö.

Tur nog har vi ju en till, men det blir joxigt när vi jobbar båda 2, olika tider.

Tur att det är vardag i morrn, så kanske nån verkstad har tid med den.

Kram!

2008-12-28 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback