träning

väntar på a tt  tiden ska gå... ska träna i ridhuset idag... vi har en timma på oss att vara i ridhuset....
Ska bli så himla kul... har ju inte kunnat träna på flera herrans veckor men nu är hundarna friska och jag går väl på halvfart ännu men men.....det blir väl bättre med tiden.

Natten har varit urusel då jag blir så täppt i näsan så jag kan inte andas... nässpray fungerar bara första dagarna sedan blir jag så himla himla öm i näsan trots att det är ett sånt där bra för slemhinnorna... men det riktigt brinner i näsan när jag har sprutat så det vill jag inte vara med om...

Ville bara beklaga mig lite....

I går började jag med en BOK... jo ni hörde rätt... jag har öppnat en bok.... en bok , en bok.... det liksom händer inte mig...  ja ja ... jag har läst kanske 2 sidor... fniss... men jag har börjat och jag tror att jag kanske läser mera.... 

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning...ser att jag ska vara där om 15 minuter....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du du skulle ha rinexin som är en avsvällande tablett..det är ett gissel att inte få luft..

Hoppas det blir bättre framåt dagen..jag har oxå börjat i en bok...fjorton sidor..ha ha vi får se hur långt jag kommer innan ledigheten är slut..när jag jobbar orkar jag aldrig läsa på kvällarna..jag somnar bara.. :)

Postat av: Carina T

Tråkigt att du inte är bra i förskylningen. Själv så tycker jag det är så otroligt äckligt med näspray så jag vaknar hellre med en nerdregglad kudde och igen korkad snok =)



Det tar sig med läsningen;)



Kramisar!

2008-12-28 @ 23:14:12
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback