Tur att vädret är underbart

tänk att jag ska säga att vädret är underbart... för det är jäkligt kallt... kallt som fan egentligen... Men SOLEN skiner och det är så där super härligt ... i morse hade vi -18 grader men mitt på dagen endast -13... då passade jag på att gå med hundarna.. hade en 2 timmars lucka mitt på dagen...



ser ni ? snökristallerna ser ut som små julgranar :) gulligt va





  

på kvällarna orkar jag ingenting... ligger i soffan... orkar inte ens blogga... så slut så slut... ohc täppt i näsan..dagarna går bra men fram till ca kl 15... sedan blir det stutt....

i kväll ska sonen spela match med P16...spännande
detta foto från Ljusdals matchen..vill ni ser mera härliga bilder titta här 
http://www.bandybyn.se/news.asp?sectionID=10&itemID=1806



Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaadå så härliga bandybilder du visar..det är verkligen sporten man känner i hjärtat..men så fina rimfrostiga bilder oxå du..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback