allt möjligt

Söndagen ägnades åt promenad eller ska vi säga pulsning i snö... det var jättehärligt med svettigt värre... Hundarna gillade det verkligen att få ta i... i allafall kruttebus... Efter den härliga ohc jobbiga promenaden så skulle vi så stort titta på VM finalen i bandy... vilken hit....hm... jag gav upp det var så trist...
Åkte å handlade lite anna och jag... vi ville ha hemma gjord pizza....mumsigt....

sedan tog vi det lugnt resten av kvällen...skönt...

 I dag har varit en jobbig dag på jobbet då mitt personalansvar har tagit ut sin rätt...  vi har haft det lite tufft... inte arbetsmässigt utan privat så de har velat prata av sig.... .. men samtidigt förstår man att en sådan här gång att det är bra att man finns:-) att de har ngn att prata med.

Eftermiddagen bjöd på underbar hundträning. jag och grannen marianne... med våra 4 hundar... så härligt... ååå kameran låg kvar i bilen.
Krutov var så taggad att det hade räckt till ett helt kompani tror jag... han tog ljudmarkeringen direkt och på mkt långt håll... fan va härligt när man ser hur hundarna gillar att arbeta.... suck av välbehag...

Nu ska jag slänga mig i bilen å åka å titta på sonen som tränar bandy... sedan blir det nog en liten hundpromenad och om jag hinner ... titta lite på mannen som talar med hundar....

hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Carina

Samma här, gav också upp bandyn efter
att ha tittat ett tag, TRIST!!
Må väl :-)

Postat av: Mia

Men cocker är väl inte så dumt? Åtminstone om man läser karaktärsdragen... ;-)

2008-02-05 @ 21:16:30
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Snö plumsning ängnar vi oss åt också, i mellan sparktuerna, kul med vinter i mellan åt.

2008-02-06 @ 09:31:01
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback