Bra början på helgen:-)

En mkt bra start på helgen... fan va härligt:-)
I går eftermiddag fick hundarna lite uppletande träning igen ohc det gick riktigt bra men krutov gjorde ngt frivarv.... han var så taggad.

Fin stund i skogen hade vi och vissa ställen var det bart. Det gillade dom. Försökte ta ngr bilder på dom men det är inte det lättaste.
image289

image290
Krutov kan INTE vara still.... :-)

image291

Men det kan Kocco :-)

image292

Med min fantasi så bor det ju självklart tomtar ohc troll i dessa hålor:-)) absolut inget annat;-))

 

Kvällen började med ett kalas... ett 6 års kalas..  Inget sex kalas som ngn så roligt utryckte sig fniss fniss

Kalle fyllde år och "han" bjöd på taccos för alla kusiner med familjer.... Mkt mkt trevlit... Tack för det!
Där fick jag dom att sätta på TV så jag fick drömma mig bort i Let´s Dance... å självklart hade jag putsat mina dansskor och jag var lika ärtig som brudarna på tv... minst :-) i allafall i fantasin.... å vad jag vill dansa:-)

Natten tillbringades i ovanåker... tyvärr var krutov missnöjd med att fått vara sjävl så länge på kvällen så det tog många timmar innan han kom till ro... oj vilken energi han har.

Dagen idag började med sovmorgon ända till kl 08,00... härligt.... då tyckte krutte att nu jäklar matte får du kliva upp.

Solen började titta fram så det kändes att det skulle bli en bra dag....
Sonen hade match så kl 10 var jag nere på ön för att starta upp cafet... tills nästa man tog över... sedan gick jag till grabbarna och servade lite... jag sa till ledarna... vet ni då... Idag vinner vi.... Jag känner det så starkt....
Vi har inte vunnit mot Broberg tidigare trots storartat spel... MEN..... idag hände det....

Vi vann med 5-0... och sonen gjorde mål... tyvärr såg inte domaren det ...konstigt när alla andra såg... spelar mindre roll vi ledde med 5-0 redan och sonen hade haft en hel del chanser före... ALLA !!! killarna spelade helt sjukt bra... oj vad vi föräldrar och ledare är imponerad av dom.... Ngr röster från läktarn.... så många bra spelare det är i detta laget,.... ska bli spännande att följa laget i framtiden... vilket fint spel de har för att vara så små....mm mm
Ni förstår väl att man blir "tuppig"...fnissfniss...

OM vi  vinner de 2 matcher som är kvar... kommer vi 3 i tabellen 1 poäng från andra platsen.....  Det är jämt.... men det spelar mindre roll..... huvudsaken de har kul.... å de har dom....
Sedan får man hoppas att alla vill spela till hösten igen... så ingen slutar...

Nu väntar 2 st djurprat, hästar denna gång.... sedan blir det en förhoppningsvis skön kväll i ovanåker hos kärleken med god mat och förhoppningsvis lite lugnare krutov denna kväll....och melodifestivalen ...ÅÅÅ då mina vänner ...hm då har jag nog dammat av mikrofon och tagit fram sångrösten och drömmer mig bort att det är jag som sjuner...NEJ fan jag skämtar... ngn måtta på fantasin får det vara...

Anna är här...hm undrar om jag kan lura henne till en fika med mig innan jag drar iväg.....

Ha en fortsatt bra helg...... :-) det känns som "tanten" är på G........ det känns skönt... tack för allt stöd !

Kommentarer
Postat av: maria a

Matilda sitter i publiken i Linköping ikväll.....

2008-02-23 @ 15:36:38
Postat av: Carina

Jag tror Krutov matchar "tanten" ganska bra...hur hinner du med att vara över allt?
Men det är klart tycker man att man har sovmorgon när man lkiver upp 8.00 så hínns mycket såklart.
Ha det gott ;)

Postat av: Anna

Vilken härlig skog. Måste vara skönt att rasta hundarna där.

2008-02-25 @ 16:11:59
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Helen

Vilka fina bilder på hundarna o skogen förstås,
härligt att få springa så fritt
Ha de bra

2008-02-25 @ 18:14:35
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback