en underbar eftermiddag

image264

Bilder från idag... åkte till stranna stugan... det var underbart... Ulf och hans pappa röjer upp längs å landet som  jag har pratat om tidigare.... så här fint ser det ut nu...

image265

image266

Ovant att se stranna stugan "från vattnet" fniss

Så här ser å landet ut åt andra hållet som också ska röjas så småningom
image267

image268

härlig vinter bild från ett isigt voxnan

image269

här visar jag en bild där jag hade hoppas fånga krutovs galenskaper:-) en kväll kl var 16,48 noga noga fniss... så kom vi till dessa balar...helt hysteriskt slängde han sig upp på en av dom och hoppade fram och tillbaka på dom...helt galen... tyvärr är han för snabb så han lyckades med att inte komma med...men jag visar bild på balarna i allafall...:-)
 med auto inställning ... här med kvälls inställning  å ingen krutov med

Kommentarer
Postat av: Katti

Mysigt ställe :)

Postat av: maria a

Jag vill åka till dej nuuu......

2008-02-08 @ 18:57:27
Postat av: Carina

Vilket litet "lilleplutt hus".

Ska kanske avslöja att jag vet vem din svärfar är
(partikamrater).
Sist jag träffade honom så blev det tal på datavärlden, hur man kan får reda på det mesta där,
då kunde jag inte hålla mig utan talade om att jag läst på datan att han varit ute och avverkat ved.
Gissa om han gapade då :0
Talade om att vi bloggade (om han nu hängde med på vad det är)
Han sa:
- Jaha, stod det hur frän jag är på det också ?
-Nja, inte riktigt kanske.
sa jag, så bred på riktigt nu nästa gång hur häftig han är med mortorsågen ;)

2008-02-08 @ 19:13:16
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback