fiiin:-)

Tack snälla anna för förvandlingen på min blogg...  så kul att få ngt nytt . puss och kram du är så duktig!

Glömde bort sonen....hm... tror ni han var glad när jag kom med den röda faran som ett tjoho efter 301 an... han gick och drog sin tunga trunk... han var halvvägs hemma....fniss.... Jag kunde knappt hålla mig för skratt fniss fniss ...Han nästan kokade och tänkte nästan gå resten också av ren vrånghet....fniss fniss....

Jag satt och tittade på hans träning länge och väl, kom på att jag ville nog hem för att titta på ceasar... och väl där hemma i soffan med ceasar så glömde jag bort tiden...

Men som tur är rinner det av honom ganska så snabbt....

Nu är jag så trött så det blir nog sängen....

än en gång...tack älskade anna:-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Men va fint du fått här inne :-)

Postat av: Kajsa

Haha. känns som du kommer få äta upp det där länge ;)

2008-02-19 @ 09:38:02
URL: http://ashima.blogg.se
Postat av: ejmis

Vad fint du har fått det här i bloggen =)
Ha en bra dag!

2008-02-19 @ 09:59:13
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback