go natt

ja herregud vad allt kan tjoka i hop sig... förstår inte vart veckan har tagit vägen... jag tycker inte jag har gjort ngt vettigt.... med hundarna alltså... har inte hunnit träna och jag förstår inte varför...
Hundarna börjar vilja säga upp matte skapet med mig... hade shoppat loss med 4 st nya tandborstar idag...  som jag hittade sönder tuggade av krutov... nu matte får det vara nog!!!! Än jag då? menar han... visst har de fått promenader men de behöver så mkt mera för att vara nöjda....

3 dagar har gått bort på jobbet då vi har haft träningskörning och uppkörning och i dag fick jag rycka ut och hämta grejer i Yttertänger ? hm hette det så nu då... ja nästan i Enviken var det i allafall... Kul å göra ngt annat än bokföring mm mm... I hate it.... Men bokföringen mm hopar ju i hop sig när ma ninte sitter där och håller efter varje dag...

Men jag har i och för sig umgåtts med barnen och de är ju inte illa :-) ;-))
Anna och jag var å fika idag... så gott å mysigt... tack anna för trevligt sällskap:-) Denna gång färska bakelser...
Vi pratade om att jag ville fräscha upp mitt hår lite.... skulle vilja vara mera blond... (nu är man mest silverfärgad som anna snällt sa...( tack för att du inte sa gråhårig ;-))  ) blond med kanske lite mörkare blondbruna nyanser...
Man kanske skulle gå till frissan å säga... gör vad du vill bara du inte klipper mig kort....hm undra om jag vågar det... jag är ganska så vågad i andra saker men i mitt utseende är jag tvärfeg...

Har haft djurprat i kväll... en kvinna i från Uppsala... alltid kul med så långväga  kunder. Normalt har jag inget den veckan jag har barnen...svårt att få tiden ändå att räcka till för allt annat som ska och måste göras.... Men gjorde ett undantag i kväll....
Det gillade inte mina hundar... lite svårt att förklara för dom.... att jag engagera mig i andra och inte i dom.... hm
Men i morgon... då hoppas jag att allt jäkt som varit denna vecka tar slut....

De närmaste dagarna är det bandyträning, 41 års kalas, begravning , 2 st bandymatcher med sonen ...tack o lov hemma matcher,...  hundträning och förhoppning på härliga promenader i dagsljus i SOL.. ?
Är det ngn som vet helgens väder?  säg SOL...fniss fniss

Har inte hunnit sitta nästan nått vid datorn, läsa bloggar, besvara alla mailen mm mm...läsa tidningarna på nätet mm mm ..pust...
Förresten har jag så ont i min armbåde också, så jag kan int e sitta så mkt heller...får jag klaga lite..känns så skönt då:-) tennisarmbåge som jag enligt läkaren fått av mitt statiska jobb vid datorn.... Vissa dagar har jag så ont att jag inte kan lyfta kaffekoppen...DÅ är det illa !! eller hur fniss fniss !!
Jag borde byta jobb men vad ska en gammal tant som jag pyssla med då som inte har utbildning  och inte kan sitta vid datorn .....stackars mig fniss...  jag måste få skratta åt elendet... 

 
nä jag tror jag ska lägga mig... la mig tidigt i går också efter en bedrövlig sov vecka igen... har väl i natt fått sova lite i varje fall...bara vaknat 6 ggr i natt...skönt.

må gott... hoppas på vettigare inlägg i morgon...fniss.... men innan ngn annan säger ngt... har jag någonsin några vettiga inlägg ?? fniss fniss...  nästan aldrig... det bara ramlar ur min mun som vanligt.... rena rappakaljan :-))

gonatt

Kommentarer
Postat av: Carina

Ingen aning om vädret...men vi slår ett slag för solsken.
I helgen vill jag vara hemma och STÄDA, blir förvånad själv över min lust till det.
Det är nog bra att åka bort ibland för nu vill jag bara vara hemma den här helgen.
Jo, långa soliga promenader vill jag och raggsockan också ha ;)

Postat av: ejmis

God morgon!
Veckorna går så fort så det känns bara som måndag-fredag-söndag...Ha en bra dag!

2008-02-08 @ 07:48:55
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helen

Det var en en hel del som du ska hinna med, tråkigt med begravning bara. Härligt att läsa dina inlägg skönt med lite fniss o saker som ramlar ur en. Hade inte varit fel med lite av den varan :)
Tennisarm vet jag vad det är eftersom jag oxå har det, fy f*n säger jag bara hehe.
Kram o ha de gott.

2008-02-08 @ 10:21:08
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback