ha ha ha

En präst och en nunna red på en kamel genom öknen. Efter några dagar dog
kamelen plötsligt.
Både prästen och nunnan förstod att de inte skulle klara den resterande resan levande.

Prästen frågar nunnan: "Jag har aldrig sett en kvinnas bröst, och i det här läget spelar det väl ingen roll att jag är präst, så skulle jag kunna få se dina?"
Nunnan går med på det och visar honom brösten.

"Får jag röra vid dem?" Undrar prästen, och det går nunnan också med på.

Efter en stund frågade nunnan: "Fader, jag har aldrig sett en mans penis förut, kan jag få se din?"
Prästen går med på det och drar ner sina byxor.

"Får jag röra vid den?", undrar nunnan.
Efter att ha undersökt hans penis en kort stund får prästen en enorm erektion.
Prästen säger lite försiktigt:
"Om jag stoppar in den här på rätta stället kan den ge upphov till liv...."

"Verkligen?" säger nunnan.

"Ja....."

"Då tycker jag att du ska stoppa den i arslet på kamelen så att vi kommer
härifrån någon gång!"

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤



Den nakne mannen stod och beundrade sig själv i spegeln, när han leende
sade till sin fru:
  -  Det här älskling, är 100 kg ren dynamit!

Frun tittade frågande på sin självgode man och svarade:
Ojdå, är det inte farligt med så kort veke?


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"blondin historia"

Kära dagbok,

förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lågenergi-fönster.

Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.
Han påpekade att dom gjort jobbet för ett helt år sedan men ännu inte fått betalt.

Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum.
Så jag berättade för karl´n vad hans snacksalige försäljare sagt för ett år sedan,

nämligen att efter ett år så har de här fönstren betalat sig själva.

Och hallå, det har gått ett år nu!

Det blev tyst i andra änden av tråden så jag lade på. Han ringde inte upp igen.

Han kände väl sig dum!




Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ha ha ja du det var dagens andra skratt idag.. Tack för det:-D
Vink från Skåne som idag är lite ljust i kanten:-)

Postat av: Anna

Ja här var det mycket kul att läsa... Ha ha ha.
Det är alltid roligt med några goda historier. :D

2008-02-20 @ 15:29:21
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Soffie

*hihi* å tusen tack för detta nu när jag ska veckohandla ska jag gå runt å småfnissa;O)

2008-02-20 @ 18:10:19
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Carina

Tsssss :-)
Undrar var fär jag aldrig kan återberätta
en rolig historia!!!
Här och läser många men minns dem aldrig sedan!

2008-02-21 @ 21:27:09
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback