lugn kväll...

trodde jag.... :-)
På väg hem från jobbet ringer sonen... mamma kan du komma med mat till anna ohc mig... vi är hungring och pappa är sjuk... Det blev mat från Pelles som jag körde ner till deras far.

Efter det visade jag min kära granne en ny lokal som jag eventuellt ska ha min djurkommunikation mm... drömma kan man ju...

Fort iväg för å hinna med träna hundarna och motionera dom... Efter snart 2 veckors dåligt med sömn igen... och de 2 sista nätterna ett helvete så längtade jag verkligen efter soffan och sängen... Det måste bara bli en tidig kväll...

Barnen ringer... mamma vi vill till dig.... SJÄLVKLART.... skynda... tränade klart, hämtade sonen hos sin pappa och skjutsade han till bandyträning, handlade mat, köpte 2 stora ben till hundarna som mutor...så det blir lite lugnt i kväll....hem och började på med maten så den är klar till han kommer hem... Samma veva kom anna ohc robin, de åkte egen bil.... Anna ohc Robin sa - i kväll är det vi som står för efterrätten...HÄrligt

De har nu gjort muffins som står och svalnar ... nu snart ska jag hämta sonen och vi ska äta en SEN kvällsmiddag... och vräka i oss muffins...Är det sport lov så är det....

I ett hast så blev jag piggare ohc gladare... skönt å ha barnen här igen....:-))

Kommentarer
Postat av: Carina

Ljuvligt med såna överraskningar som bybakade muffins, herre jäklar va mumsigt det skulle vara!
......säger hon som äter gi mat :-)

Postat av: Scaniatjejen

Låter som full fart. Tur att du fick goda muffins till efterrätt! Skulle sitta fint med några såna här också. Farligt sugen på godsaker man blir ikväll när man tittar in hos er alla.:-)

2008-02-26 @ 22:20:27
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Anna

Hej o hå ett o två... oj vad du hinner med allt i flygande fläng. Muffins som belöning... det låter gott. :)

2008-02-27 @ 15:39:34
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback