prat

Jo jag håller på med djurkommunikation.... inget konstigt som ja g säger... ALLA kan lära sig detta...vi blir olika bra bara...SOM att lära sig spela piano... ALLA kan lära sig det men alla blir inte Mozart förde....:-))

Jag har haft några kurser i djurkommunikation och ALLA har fått in från djuren...häftigt! Olika mycket har de ju förstås fått in... De flesta överaskad över att det var så lätt:-))

http://web.telia.com/~u27104683/

Här är en länk till min hemsida.. som jag inte uppdaterar allt för ofta nu mer för överföringen bara strular och jag är ingen vän med sådan teknik så ...tyvärr... djurpraten är tyvärr eftersatt men lite läsning har ni ju... om ni är intresserad.
Vissa bilder har jag heller inte fått att fungera då jag var tvungen att byta hemsideadress för ngt år sedan och ännu! har jag inte lyckats fixa det, jag vet nämligen int e vad felet är... märligt,... så vissa saker "haltar" ...

nä nu borde jag kanske börja fixa med maten...
Vi ska mysa jag, ulf, anna och robin... det blir förhoppningsvis "god mat"  kanske ett glas vin och tända ljus så klart....

I morgon blir det djurprat, bevakningsträning och sedan tror jag att jag får ledigt fniss fniss

Kommentarer
Postat av: Änglakatterna

Vilket spännande arbete du har! Och en bra blogg. :)

Postat av: Katthemmet Kompis

Hur länge har du jobbat med djurkommunikation?

2008-02-01 @ 21:59:47
URL: http://www.katthemmetkompis.blogg.se
Postat av: kats

Jag har hållt på i 8 år med djurkommunikaton.

2008-02-01 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback