summering från alla håll:-)

Kändes konstigt att lämna sonen vid bussen igår... man är så van att alltid följa med... har fått rapport i från åtvidaberg... de har vunnit sina matcher både natt och mitt på dagen idag, de har en match kvar i grupp spelet... Så de går nog vidare till slutspelet antar jag...
Jätte kul att mina kompisar i vimmerby tar sig tid att åka och titta på matcherna, klä sig i RÖDA å BLÅA, med edsbyns halsdukar, tröjor, flaggor mm... så de har till och med en EGEN hejja klack/supportrar där :-)) inte alla 15 åringar som har det... (Min son är 13) ...

I går kväll fick vi en helt underbar kväll... tack vare anna coh robin och kärleken förstås... Vi lagade go mat, öppnade en flaska vin och tände ljusen... Vi satte oss till bords kl 19,00....Å klev upp 23,30...vi satt och pratade 4,5 timme.... Så himla himla mysigt å trevligt.... å jag hoppas ungdomarna inte led av att vara med oss, för de hade då hela tiden kunnat kliva upp å gå därifrån...fnisss..... vi hann med å prata om allt tror jag... åå vad jag älskar sånt här.... när man ka nsitta å surra utan inblandning av tv mm...TACK ANNA å ROBIN för att ni "stod" ut med oss gamlingar :-)) fniss...

Dagen i dag började med djurprat kl 9,00.... sedan skyndade jag mig till min bevakningsträning, å var i skogen kl 11,30.... träningen gick kanon... vi tränade vind å jag tror krutov tog vind på ca 200 meter .. han patrullerade mkt mkt bra också... han var skärpt och koncentrerad. Jätte kul...Sedan fick  hundarna leka medans vi fikade och vi gick en liten tur så de fick plumsa rejält i snön...NU ligger de så nöjda så...:-))

Ulf kommer snart å hämtar mig... vi ska till han.... han ska bjuda på räkor ohc vitt vin tror jag... å badtunnan har han laddat...så i natt ngn gång är det nog dags å bada...

Det blir nog en bra kväll...

Ett förtydligande ang mitt djurprat.... jag jobbar inte med det  på heltid... utan jag är ekonom med personalansvar till vardags, men kvällar, helger är det fullt... nu har jag tagit ledigt en dag i veckan för att hinna med allt prat.... har inte vågat ta steget att jobba med det på heltid...en dag kanske:-))

ha en fortsatt bra helg

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bandy och Edsbyn. Säg de två orden till min pappa och han ler stort! Edsbyfan som han är!

Postat av: Christina

Härigt att bada badtunna. Hoppas du hade en trevlig kväll. Ha det gott, kram

2008-02-04 @ 11:06:30
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Pialotta

Badtunnan... det där ska vi koppla av i till helgen. Min brossa har en utomhusmassagbadbalja, det där är bara för underbart.. hoppas det bara inte ösregnar eller något annat mindre skoj.. vi sitter ju under bar himmel..
Ha de fint tjing från ännu en solig dag i Skåne

2008-02-04 @ 12:03:45
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Änglakatterna

Jag blir så glad när du säger att jag är så fin! Kram Ängla

2008-02-04 @ 12:12:49
URL: http://www.myengla.blogg.se
Postat av: ejmis

Tack för dina kloka ord i min blogg =)

2008-02-04 @ 15:58:22
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helena

Klart du kan ta över listan.
Jag kommer in igen och läser mer om dig :0)

2008-02-04 @ 17:06:38
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Carina

Spännande det låter med djurpratet,
blir ju bara inte klok på hur dte fungerar.
Har ju sett på tv också de som kan det,
vilken gåva :-)

2008-02-04 @ 18:52:07
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback