tankar kring alla hjärtans dag

I dag är det alla hjärtans dag.... JAG har vad jag kan minnas ALDRIG gillat sånt där... även mors och fars dag... Det skapar bara en massa dåligt samvete ... på grund av att jag aldrig kommer ihåg, jag har ofta varit uppbokad på någon aktivitet som för mig är / varit mycket viktig.

Jag planerar min fritid väldigt mycket för att jag ska hinna med så mycket som möjligt... å så kan det komma en morsdag i vägen eller ngt sådant tramsigt...  katastrof...

Man har mått dåligt många många gånger för det... för att jag inte har kunnat känna att det är viktigt.... för mig har det varit en dag vilken som helst...

Sedan skilsmässan har jag börjat ändra mig.... det börjar bli ganska så viktigt men som jag säger till barnen... har de viktigare saker å göra så gör det... vi kan fira en annan dag.... Det får aldrig bli en belastning ... så som jag har kännt...hemskt å säga ....
Jag tycker att man ska försöka ta vara på de små undren i vardagen i stället... fira vardagens små händelser... det är mkt viktigare för mig... :-)

Men i kväll har vi haft en jättefin alla hjärtans kväll:-) Ulf har bjudit på mat hemma här hos mig eftersom ajg fortfarande är krasslig... faktiskt tagit 1 glas vin... inte så tokigt alls....:-) tyvärr utan barnen.

Robin fyller 20 år  i dag... hurra hurra hurra
 på självaste alla hjärtans dag...

Så anna är ju självklart där.... Daniel är ju hos sin pappa å jag hoppas att de har gjort ngt mysigt....

......så att fira alla hjärtans dag.... var ju inte så tokig trots allt;-)


ha en fortsatt bra alla hjärtans kväll

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det låter som om din dag blev bra, men nu måste du få bli riktigt frisk snart.

Postat av: Plogflickan

Krya på dig!
Ha en trevlig fredag!

2008-02-15 @ 11:06:26
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback