värsta engelskan

ooo my god... vet inte ens om jag kan stava rätt till det...fniss..
I april kommer 3 st killar hit i Daniels ålder kanske lite äldre... från USA... De som vi var och hälsade på förra året... kan ni tänka er.... Ni som läste min blogg redan då...tänk att det gått snart 1 år sedan... Ni som är ny... sonens klass i 6 an.... vi åkte till USA... på klass/studieresa...

Nu kommer några av dom hit.... och 3 ska bo hos oss.... Jag har precis försökt !!! svara ett mail till en lite orolig mamma... o herre gud... jag är skit dålig på engelska.... å skriva dessutom... fniss... hoppas hon fattade något av det....
Hennes son var orolig för maten bland annat... HUR? beskriver  man mat?? när man knappt kan stava till hello...fniss fniss... skämt å sido.... vi får se om hon fattade något och vågar släppa iväg sin son:-)

jag känner mig lite jäktad nu... ska ner till ÖN för sonen har match.... snart... jag måste slänga mig i duschen före bara.... Tyvärr har jag inte hunnit läsa era bloggar på hela helgen... men jag ska så fort tiden finns....

kramar om er

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Det är märkligt det där med Engelskan, innan du vet ordet av tänker du också på Engelska efter några dagar. Det kommer att gå mycket bra, vilket äventyr för både och killarna.

~Livet i byn

Postat av: Cissi

Det löser sig säkert. När det gäller mat har vi ju både pizza och annat gott som de brukar gilla.
Ofta vänjer man sig ju vid språket om man får prata ett tag. Du får väl spela in en liten filmsnutt och skicka.. :o)

2008-02-25 @ 20:03:36
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Sara

Du är garanterat inte sämre än min pappa. =)

2008-02-25 @ 22:25:50
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se
Postat av: Kajsa

Haha. nej, sara har faktiskt rätt. det kan du inte vara ;) det löser sej säkert, ska du se. gud, så spännande!

2008-02-26 @ 12:08:26
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback