vilken dag:-)

klockan ringde 05,40... gick mkt lätt att kliva upp .... konstigt...fast egentligen inte... det var ju inte till jobbet denna dag, så det var väl därför det gick lätt :-))...skönt....
Anna skulle ta sin första lektion på körskolan i Bollnäs (3,5 mil härifrån) .... kl 07,00 hade hon tid.... Under tiden hon körde gick jag en stads promenad med hundarna... fick de lite miljö träning. HIttade ett jättehärligt fält som de fick släppa loss på... oj vad de njöt... Krutov njöt även av koppel promenaden också för han går där och "tar" in allt ohc njuter av allt som händer... han gillar det verkligen...medans kocco går sin "hemvändargångstil"... hon ser UR tråkad ut...  de är för roliga.... J ag gick nästan i en timma... kallt som fan var det....brrr hade klätt mig för lite...

När vi var klar drog vi till Söderhamn, det är ju inte så långt mellan Bollnäs och Söderhamn.... Vi shoppade lite påskpynt..verkligen fyndade gjorde vi....coop sålde ut jättefina påsk grejer för 10 kr..... Jag brukar inte pynta men nu kände jag... NU kan jag slå till...utan att jag ska känna att jag slösar bort mina pengar...fniss fniss...Ibland är jag SÅ snål....

Anna hittade 2 böcker ohc ett par skor...totalt 300 kr för allt...fynd!

Lunch blev  på mc donalds...låg väldigt nära tillhands där....

Väl hemma fick jag med anna på en promenad med hundarna.... HON skulle Aldrig följa med mig igen...om ni minns det.... MEN vi sa så här...HON ville så gärna ut ohc fotografera så jag följde med henne...och JAG fick ANPASSA mig efter henne...Vi hade mkt mkt trevligt...Och hon fick 150 häftiga bilder...å hör och häpna...

Med lite team work..... så lyckades hon få ngr super härliga bilder på hundarna inklusive kruttebus....

Hon har lovat att jag ska få lite bilder....

Jagbjuder på lite bilder i allafall....
anna in action...

image296

röda grenar.... häftigt... ngn som vet vad det är för sort?...inte jag i allafall.

image297

Liten kisse lämnat spår efter sig...

image298

Dagens lunch....

image299

Gårdagens tur..... glömde stegräknaren... men tog tid... på en minut gick jag ca 200 steg...jag gick i
90 minuter lite drygt... det blev ca 18000 steg... OM man nu kan räkna så.... 
Ändå tyckte jag att jag gick lungt....mot för jag brukar. Låter mkt men jag testade flera ggr ohc fick egentligen
210 steg.... ska försöka ta med stegräknaren....
image300

Kommentarer
Postat av: Mia

McDonalds ser jag från min balkong, hade kunnat vinka till er ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback