är det så här:-)?

Före giftermålet och 7 år efter.

Före giftermålet;
Tjejen:  Hej Kalle
Killen:  Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen:  Vill du att jag ska gå?
Killen:  Nej! Vart har du fått de ifrån? Bara tanken får nej att må dåligt.
Tjejen:  Älskar du mej?
Killen:  Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen:  Har du bedragit mej någon gång?
Killen:  Nej, aldrig!! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till de.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mej?
Killen:  Är du galen? Du känner väl mej?
Tjejen:  Kan jag lita på dej?
Killen:  Ja älskling...
Tjejen:  Älskling....

7 år efter.....
Läs texten nerifrån och upp



lite små kul tycker jag:-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad bra!! Får jag ta den??

Postat av: kats

självklart...allt bra ska man dela med sig:-))

2008-01-22 @ 17:24:10
Postat av: Carina

Mia har hittat en till bra bloggkompis genom mig ser jag ;)

2008-01-22 @ 19:27:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: ejmis

Den var både rolig och lite sorglig ;)

2008-01-23 @ 10:59:49
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback