bandy

image200

Kan härmed stolt tala om att sonen Daniel... blivit uttagen till HÄLSINGELAGET.

De spelar en första match tisdagen den 8/1... OM det går bra där, en ytterligare gallring sker efter den matchen nämligen,... Då åker de till Kalix den 11/1, alltså redan följande fredag, för att spela några matcher. Antar att de måste ta ledigt från skolan.... När jag nämde det för sonen så sken han upp och jag riktigt SÅG hur han tänkte...NU jäklar ska jag ge allt på tisdags matchen så jag kommer med å slipper skolan!!!

Tyvärr får väl mammor inte följa med fniss fniss... konstigt...jag som så gott som alltid följer med som mamma/ledare. hm;-)
Det blir nog kul för dom...MEN vem? ska skrika BRA daniel ! eller ... det är din boll, eller ... du orkar, eller...du hinner mm mm ??? fniss fniss

En jätte psykologisk grej för mig som alltid stått där och peppat honom.... Han har aldrig tagit illa vid sig eller tycker jag är jobbig...
...å jag hejjar på de andra grabbarna också... självklart.

Hur som helst... undrar om ma nkan nästla in som som ledare till hälsinglaget ja...fniss nej då jag skämtar...
men himla kul är det å åka på bandy....fniss fniss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ohlala, gud vad roligt :) hälsa daniel ett jättegrattis. håller alla tummar för att det ska gå kanon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback