dagen idag då..

Ja vad har jag gjort idag då?...kli kli i huvudet...tänker.... Började med tandläkar 7,30 i morse...tog 7 minuter och 832 kronor fattigare...tjoho... åinte var det ett hål heller utan en plomp som lossnat lite...  lagning av en lagning....

En stund senare fortsatte uppfräschningen av tanten...åkte till sylvia för att noppa / färga bryn och fransar...
Sedan var det att jobba som bara fan....:-) ursäkte mina svordomar men de liksom bara trillar ur mig...

Fint väder idag så jag kunde int e hålla mig...smet tidigare...var tuvngen till det...var tvungen att få komma ut:-) undra om jag tycker det var lika tvunget när jag får lönen med en massa avdrag för jag var så illa tvungen att komma ut osv..:-))
men man ska aldrig ångra vad man gjort... man ska bara ångra det ma n inte gör....

SÅ det blev skogen med hundarna...härligt... Grannen kom med sina så vi tränade lite bevakning och skott. Gick bra!
Efter det tränade jag lydnad... å han var så  taggad och duktig...å vad kul det var...svårt att sluta...
Han låg platsliggning i 3 minuter med 3 till hundar...visst...alla kända....eller rättare sagt VÄL kända:-) Men det såg säkert ut och han la ner hakan under större delen av platsliggningen trots att jag inte kopplat ihop de två momenten än...

Å om man fick träna hund hela dagarna...fan vad roligt:-))
I morgon väntar djurprat för hela dagen.... bara hundar denna dag....
och avslutningsvis lite hundträning tror jag det blir...

må gott....Nu ska jag läsa tävlingskalendern å försöka boka lite tävlingar mellan alla bandymatcher.... för vi är så taggade... vill ha revanch:-)) fniss fniss

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Lycka till med hund träningen, viss är det skoj?

Postat av: Carina

Du går ju på som en hel karl ;)
Men det gör det lite mer personligt när du skriver/pratar så, synd nog så har jag inte din röst i mitt bakhuvud...fast vi har träffats en gång.
En undran svär hundar????
Dum fråga kanske :/

2008-01-28 @ 19:55:23
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Kajsa

Svar: Ja, du får hemskt gärna blanda droppar åt mej. jag menar, det skadar ju inte att försöka. skicka gärna med ett par flaskor räddningsdroppar också isf. både mammas och mina är slut. tack för att du bryr dej :) kramar

2008-01-29 @ 09:18:48
URL: http://ashima.blogg.se
Postat av: Carina

Här är en till som skulle behöva få
hjälp med ögonbrynen!
Alltid fixat dem själv men numera ser
jag så dåligt och glasögonen är ju ivägen
så det funkar inte heller!
Bara att konstatera, åldern tar ut sin rätt!! :-)

2008-01-29 @ 20:20:56
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback