härlig eftermiddag

å om alla eftermiddagar kunde flyta så bra:-))

Vi tränade lydnad, krutov gick mkt bra och jag hoppas det har vänt den där tråkiga tiden...fniss som varit ett tag... 3 eller 4 passet på rad nu som han har gått bra... skönt. Man blir så otroligt glad när hundträningen fungerar...

Efter träningen så käkade jag lite och gick sedan till norra skolan för djurprat. Lite små kul och ni får tro på det eller ej. Jag brukar aldrig ha pengar där nere eller på mig men idag precis innan jag gick kände jag... hon har ingen växel så jag får ta med ngr hundralappar då hon kommer att betala med en 500 sedel. Jag har kännt detta en gång tidigare men litade då inte på det jag kände och det blev så besvärligt med växeln så denna gång litade jag på vad jag kände och det var ju TUR....för hon tog fram en 500..... fniss fniss alltså 2 ggr på alla år jag har hållt på... de brukar alltid ha jämna pengar.... fniss fniss

Och nu är jag precis hemkommen från en promenad med hundarna... skönt skönt.. ... inte lång bara en kort tur ca 35 minuter men i allafall...

Nu fattas bara mina barn fniss så skulle allt vara perfekt... å ulf förstås:-)) fniss

hungrig börjar jag bli känner jag... måste nog fixa ngt igen.... :-))

huj

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!
Idag hittade jag din blogg! Hade sökt på quilpies för att hitta nåt om staden i Australien och så hittar jag din länk! God Fortsättning förresten!
Många kramar från mig!

2008-01-05 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback