lite av varje som vanligt

ja släkt skap är inte det lättaste... å att släktforska i framtiden kan inte bli det lättaste med alla skilsmässor, barn hit och dit mm :-)) men de säger ju att människan blir smartare och smartare så det kommer nog att gå som en dans för dom i framtiden tror jag:-)

Dagen i går var en trött dag... jag orkade nästan ingentingen...:-) sov nästan inget på natten på grund av MÅNEN och av att ngns billarm gick i gång stup i ett halva natten.... vi har ingen aning om vems bil det ska kunna vara...märkligt.
När jag äntligen efter mkt tycka synd om mig själv prat så släpade krutov mig till dörren och fick mig att klä på mig fö ren promenad....  men när jag väl kom ut  så var det ju ganksa så skönt ute och det gick bra att gå en promenad....  då ville man nästan inte gå in... när jag väl kom in så var det dags att masa sig ner till ÖN för bandy MEN... i sista sekund kände jag...NÄ jag stannar hemma...min kropp vill ligga i soffan och lata mig och kolla på DET OKÄNDA....  så kul å se jörgen in action...eftersom jag gått ett antal kurser för honom mm
Så jag låg i soffan..käkade lite chips, tog en glass och mådde som en kung ;-))  det är inte vanligt när det gäller mig...att ligga å äta och må bra fnis fniss:-))

Måste bara tala om hur glad en mamma blir när ens barn hjälper till hemma utan gnissel... i förrgår började anna med maten å både då och i går försvann disken ur maskinen ...ÅÅÅ vad glad man blir.. det betyder så himla mycket....

Vet inte om jag känner mig speciellt pigare just nu... längtar till KAFFE rasten kl 9,00....

jo har glömt å säga... Sonen ska spela final på lördag med hälsingelaget... tränarna ringde ohc ville ha honom med... Det är ju kanon kul för sonen...  ( ni som läst min blogg tidigare förstår varför det är så kul )

Tyvärr hade jag tänkt tävla då med krutov så jag kan ju inte följa med honom ...  Minen jag fick av sonen då ...var ju inte så kul.... Men jag sa att jag kan tävla ngn annan gång.... det blir fler tävlingar...
MEN han är ju lika tävlingstokig so m jag och kan sätta sig in i min situvation.... så han känner sig ju skit dum då förståss...tänkt vad struligt det kan bli för ingenting egentligen...
Nu följer ju hans pappa med ...men det är inte samma sak... vi får se hur det blir... ....snaaaart kaffe

vi hörs mera

Kommentarer
Postat av: Carina

Hehe ja det är då inte lätt detta,
ska gudarna veta!
Men detta kan jag hälpa dig med :-)
När du är ijloggad går du in på översikt,
till vänster står där inlägg, kommentarer, bilder osc, tryck på inlägg där du sen kryssar i ett av dina dubbletter. Skrolla sen ner och tryck på radera knappen....eller står det möjligen ta bort?
Ser att du är från mina fd hemtrakter, Gävle är "min" stad tills för något år sen då jag fyttade söderut!
Hoppas detta lyckas nu, Carina :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback