önskar jag vore klok

:-)) idag är jag inte alls så klok som jag var i går:-))


men när jag läste det idag...så började jag skratta så det har självklart en inverkan på en...fniss..

Kusinerna på gården var så grillsugna i går efter skolan så det blev korvgrillen ute i går igen...härligt...
Morfar håller isbanan i trim så det blev lite lek vid den.

Senare så blev det bandy för hela slanten.....

Hundarna fick vara ute en hel del både på gården och de blev nästan lite odräglig av all korvlukt...   och nere på ÖN...gick runt och de springer så in i norden där nere.... ingen halka.... så de kan ta i ... de har ett behov att få ta i och använda musklerna.
Tränade lite med krutov .... på parkeringen... nyttigt för honom med sådan störning... han sprang i från mig en gång... tack o lov inte i ett moment.. utan  i en paus...:-((
Nästa gång var jag beredd.... så han fick ingen mer utdeling där inte....

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback