skön eftermiddag o kväll

Eftermiddagen började lite tidigare för jag smet.... jag ohc anna var fika sugen så ett besök på centrumcafet satt fint! Även om ena bakelsen var mkt torr så hade jag mkt härligt sällskap ju:-))

trots skit väder, nu är jag där igen...vädergnäll,.... så tränade jag lite med hundarna och det gick bra, platsliggningen funkade igen och man blir så lycklig:-)
Träffade grannen med hundar så det blev lite hundlek ett tag... härligt för dom.

När jag var på väg hem så rinde kärleken, han var i backen med sin son och frågade om han fick bjuda på fika:-) så det tackar man ju inte nej till... så jag fick en fika en gång till idag... härligt:-)

Nu är man lite mör faktiskt... har varit ute länge.... jag ska upp tidigt i morgon...måste jobba in några timmar... det blir ju så när man smiter i väg som man gjorde idag..... men en otrolig förmån att få ha flex mm...

nu är det kattens tur att irritera mig...olga gillar inte att jag sitter här... nyss kom krutov ohc tryckte av datorn...han har lärt sig vart avtryckarn är... den rackarn.... jag som bara sitter korta korta stunder.... får ju liksom aldrig sitta ifred..fniss fniss... nä detta går inte ... jag ger upp..

go natt

Kommentarer
Postat av: Carina

Inge roligt väder när det töar bort :/
Men jag misstänker att vi har någon månad vinter ännu framför oss.
Du har fått en utmärkelse på min blogg :)

Postat av: Carina

Roligt med nya besökare på bloggen :-)
Men man får ju gnälla om vädret,
bor man här nere har man orsak VARJE
dag den här vintern att gnälla!
Ska läsa lite mer här hos dig nu
tänkte jag// Hälsar Carina

2008-01-16 @ 08:32:28
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Sara

smart hund du har. =)

2008-01-16 @ 10:40:51
Postat av: Anonym

varför blir jag inte förvånad när du skriver att ENA bakelsen var lite torr ;)
haha. ja, krutov är ju för jävla klyftig! sådan matte sådan hund, right?

2008-01-16 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback