som vanligt inget viktigt

som vanligt har jag väl inget viktigt att säga bara massa tankar och sånt som händer i mitt liv....

I dag känner jag mig gladare än på länge... undrar varför....  undrar egentligen varför känslorna åker berg o dalbana... varför man ena dagen kan känna sig stark som en oxe och klarar allting... och nästa dag sitter och anstränger sig för att orka kliva upp och ingenting är roligt...absolut ingenting... jag fattar inte...

Livet är märkligt....
mitt mål i dag... hundträning... och djurprat... sedan kanske en promenad....

vad jag borde.... tvätta och plocka ihop tvätten... bädda rent.... å andra sidan dör jag inte av om sängkläderna ligger en dag till.... och kläder i garderoben har vi... så ja vi får se om jag tar tag i borde högen.... :-))

I år har jag och Maria i vimmerby...min maria alltså.... känt varandra i nästan exakt 30 år ...snart på dagen till och med.... för snart 30 år sedan jag minns inte datumet men det är första dagen efter jul lovet när jag kliver in på vimarskolan med pappa som följe... jag var för blyg att gå själv.... första rasten på min första skoldag träffades maria och jag....ÅÅÅ sedan har vi hängt i hop i vått och torrt:-))

ÅÅÅ det ska vi fira... vi fyller ju dessutom 45 i år..... så vad ska vi tanter hitta på då.... ja vi vet inte än...Jag hade gärna tagit en sista minuten resa till lite värme eller ett wekend till london ...man kan ju åka till london för 250 kr ...typ ngt sådant.... Men maria är flygrädd och flyger bara i värsta nödfall.... fniss fniss..
Vi är lika rädd att åka båt som hon är i att flyga så ngn båtresa går inte heller:-))
Men ngt ska vi väl kunna hitta på....

Ni mina blogg kompisar... ni får gärna komme med tips...
Vi gillar djur, natur, mat, fika, spöken mm mm... maria gillar att shoppa.... inte jag men jag kan tänka mig lite...

Å helst ska allt vara så billigt som möjligt då min plånbok är mkt begränsad...fniss fniss

nä nu är rasten slut så jag måste jobba lite.... trist värre;-))

Kommentarer
Postat av: Sara

tågluffa. :) hahaha

2008-01-04 @ 01:31:51
Postat av: kats

fniss... knaske inte så tokig ide.... läste om det i ljusnan i morse faktiskt..fanns mkt intressant...fniss fniss

2008-01-04 @ 10:23:11
Postat av: Matilda

Det räcker att ni kommer ner hit snart tycker jag! :)

2008-01-04 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback