stel är bara förnamnet idag

 oj vad kroppen är stel idag...nacken skriker efter massage... jag som int e gillar massage annars.... men oj hur kroppen känns...

Vädret i dag verkar kunna bli kanon.... det är kallt ... i kallaste laget för mig -13 grader men SOLEN är på väg upp och det kommer nog att bli en kanon dag.... ännu en dag man smiter tidigare då antar jag:-)) fniss

Sonen ska ju till Åtvidagerg i helgen å spela bandy som jag skrivit tidigare i bloggen....
Men då kom vi på en jätte bra ide..... Jag kan följa med å sova hos mina bästa vänner...Allvin/Carlsson i vimmerby :-)) det är inte långt emellan... vilken idé :-))

Raskt frågade jag sonen om det var ok att jag följde med i bussen... för med hans lag är det ju alltid ok...men nu ska han ju åka med de som är 1 år äldre... kan ju vara känsligt tänkte jag...
NÄ tok det var inga problem, lät lite som lättnad... jag skulle vara med men ändå inte...
Så frågade jag om det var OK att syster anna följde med också... NEJ se det gick inte... hon fick inte följa...

Så jag ringde anna.... Om du vill följa med till vimmerby måste du börja med att smöra för lillebror:-)) vi skrattade både anna och jag.... ja ja ... hon får försöka använda sin kvinnliga list...så får vi se om det blir ngn resa för oss... för jag vill ju inte lämna anna hemma...

Ulf, älskade vännen han ställer upp å vara hundvakt i så fall.... :-))

Dagen i dag då... vi får se när jag slutar på jobbet... beror på vädret.... det blir promenader med hundarna och hundträning i kväll...
I går tränade jag platsliggning med 1 ny hund och på ny plats... gick jättebra:-)) skönt.

ha en bra dag, det tänker jag försöka ha i allafall:-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

OJ,Vimmerby,Åtvidaberg mina hemtrakter!Min barndomsstad är Västervik,fylldes genast av nostalgi och hemlängtan!Önskar dig en fin dag!

Postat av: Sara

Vilken toppenidé ju. =)

2008-01-31 @ 10:24:51
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag hoppas verkligen att ni kommer! :)

2008-01-31 @ 12:08:19
Postat av: Kajsa

Håller tummarna för att hon är en duktig "smörare"!

2008-01-31 @ 16:55:03
URL: http://ashima.blogg.se
Postat av: Kerstin

Tack för ditt besök hos mig,kul att du gillar mina ämnen som jag avhandlar!Hahaha,min dotter har tröttnat på mina rop om hjälp,jag också ropar för full hals varje gång det blir datorproblem! Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-01-31 @ 17:38:54
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se
Postat av: Christina

Har du provat taktilmassage? Jag tycker att det är underbart skönt. Hoppas du/ni får det trevligt på er tripp. Ha det gott, Kram

2008-01-31 @ 21:06:10
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Carina

Lite sent, men tack själv ;)
Hoppas att Anna lyckas med att få följa med!

Kramisar!

2008-01-31 @ 23:43:41
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback