surr om ingenting

ja vad ska jag skriva i dag då utan att låta allt för pessimistisk....  vädret är grått och trist... snön ligger vitt på marken och solen är försvunnen... det är grått grått... men tur i allafall att snön lyser upp en del.

Ja happ...man är tillbaka på jobbet... kul å träffa arbetskamraterna men det är det enda ....
datorn .........(svorord)  strulade i morse... det är så irriterande... de ska bara fungera... man blir så bet och jag begriper ingenting...
Men nu fungerar den... så då är allt bra:-))

Ska väl försöka mig på en promenad och lite träning... har tänkt å tävla på vår hemma tävling i slutet av januari... msåte ju få till platsliggningen.... så jag borde lägga lite krut på krutov ....

Alltså inget nytt under himlen här ... allt som vanligt...

Tror ni int e jag suttit och skrivit 07 hela dagen i dag... ha ha... förra året... låter länge sedan det.... hade jag en tendes att skriva 08.... det har jag nämt tidigare här i bloggen... idag har jag skrivit  07 hela dagen...  fniss fniss.

nä nu ska jag sluta surra om ingenting å jobba lite:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback