tankekarusell

 det sker ständigt och jämt i min skalle... det är tankar och projekt, idér ja gud vet allt...
Sedan blir det sällan av något men det spelar mindre roll...bara jag får utlopp för en stund... jag skriver ner idérna och projekten och sedan blir det inge mera...fnissfniss

ja ja... nu har jag kommit på en skit bra present åt dottern anna när hon fyller 18... å eftersom hon är här inne i bland å "snokar" ;-)) så kan jag ju inte skriva det...MEN jag kommer att få jäkligt svårt att hålla mig... ska bli så jäkla spännande å se hur hon reagerar....

Just nu står krutov med huvudet i knät och viftar på svansen... det här gillar han inte...vilken klok hund jag har.... ska avsluta nu...

min kvällsmat bestod av upptinad julskinka som jag strimlade och stekte upp tillsammans med champinjoner, morötter ohc soltorkade tomater.... låter vidrigt men var riktigt gott...fniss  men å andra sidan är jag inte så kräsen heller :-))

Nu ska jag ta mig ann hundarna:-)

huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback