tidig morgon

Kl ringde 04,30... jag faktiskt hatar att ställa kl och siffran 4 är först... det ser så okristligt tidigt ut....
Vi ska på bandy resa och bussen går 06,15.... men vi ska vara där senast 05,45... så för att hinna med allt... så ringde kl 04,30:-) tjo ho:-) tur jag inte lider så där jätte mkt...
Nog för jag blir mer ohc mer bekväm av mig och har svårare att kliva upp...men än går det.

Sitter här och äter frukost samtidigt... ingen tidning så här tidigt... så då kan man ju läsa bloggar under tiden....ibland är man smart;-))

I går kväll som tillbringades framför tv... tittades på dansprogram...å vad jag gillar det! Å vad jag önskar att jag vore kändis och fick vara med!! Å vad jag vill dansa... jag tjatar på ulf att vi ska gå danskurs men han tror jag skämtar.
Vi eller JAG formligen vräkte i mig chips, dipp och grönsaker, tror nästan de hade svårt att hänga med i mitt tempo... daniel och ulf.... tyvärr trodde jag att för en gångs skull ... skulle nog min mage klara detta att äta dipp på icke lactosfri gräddfil.... :-)
Hur är jag funtad egentigen?:-) Så nu är min mage harvas... dt låter som en kulspruta som aldrig vill sluta.... ja just det...där bak.... Å jag som ska trängas i en buss med P1 4 ohc P 17... kul kul...
Å magen är svälld som om jag vore ungefär i 6 månaden...så visst ... inte på värsta viset denna gång...

Anna och Robin kom hem sent ... när vi skulle gå och lägga oss ungefär.... i allafall så stod daniel och lurpassade på anna vid fönstret.... tänk er....alldeles mörkt...å så springer anna upp för trappen och ska ta tag i dörrhandtaget ... vrider lite på huvudet och ser lillebror med hans ansikte mot fönster ruten ngr dm från henne...
Hon blir så jäkla rädd fniss fniss så hon skriker och slår till med näven rakt igenom rutan....krasch!!! tur vi har dubbel glas.... så innerglaset höll.... Vilken reflex

Nähepp....Nu böjrar hon dra ihop sig... klockan alltså....
Ska ta sista tuggan och dricka upp mitt nu kalla te...hm... sedan blir det tänderna och .... full fart frammåt.... mot skutskär.....

Hålla tummarna på en bra match för vår del...

god morgon

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var okristligt tidigt det :/
Pojkarna är väl dopade på matchen efter ha åkt med dig i bussen förstår jag.
Hoppas det gick bra för dem :)

Postat av: kats

ha ha... ja dopad ja...vi blev nog dopad hela högen.. att sitta i en buss med P17 grabbar... som verkar lida av samma magåkåmma som jag.... fniss fniss... det pruttades hej vilt kan jag säga:-))

2008-01-20 @ 15:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback