underbara dag:-)

image218
i dag på förmiddagen ca kl 9,15 en kiss runda med hundarna.

image219

image220
Dagens promenad runt omkring edsbyn,... hittade en skrotbil igen snöad... den for han upp på...
ju högre ju bättre:-)
Vi stannade till på ridskolan och var där en stund, miljöträning.... vi var väl ute ca 2 timmar...
Men tror ni han är trött nu...nejdå... han svassar här runt mig och vill att jag ska hitta på något...
Får säga till honom att gå nu å lägg dig... jag springar är runt ohc plockar tvätt och de sista
julsakerna... om vart annat samtidigt jag skriver här...fniss... inte undra på att han inte kommer
till ro....
image221

en bild från i natt .... hundgården igensnöad....

 nä bäst jag sätter lite fart här...bandy på tv snart....

huj

Kommentarer
Postat av: maria a

Ååh har ni snö kvar! Här har allt regnat bort! Fast, det har varit soligt och härligt väder här med idag, har promenerat "Pelarnerundan" o ätit våffor hos "mormor", GOTT! Kram

2008-01-13 @ 17:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback