bad

jag har faktiskt badat... nä ... nänä jag har doppat mig... det är rätta ordet... mkt kallt först men sedan skönt...
Fick ett infall nu på kvällssidan och tog mig ett dopp i gårdens pool.... 24 grader men för mig är det kallt ändå...

annars har dagen varit ganska så lat... veterinärbesök och krutov skötte sig så otroligt bra... inga proteser, kocco däremot morrade när sprutan kom fram... ja man ska aldrig sluta förvånas...:-))

Åkte till strannastugan och lät hundarna bada och jag fotade lite ... hinner inte lägga in dom nu... men jag bjuder på dom senare...

som kvällsmat delade vi pizza.... mums... inte allt för ofta jag äter sånt då magen inte tål det... men så gott det är:-))

nu ska jag nog svira om och gå ner på byn... det är raggarbilar på byn....härligt....

ska försöka fånga ngn bild på de snygga bilarna


må gott

Kommentarer
Postat av: carina

Vi såg åken på byn när åkte till Furudal i kväll.

Men värmen gjorde att vi skynda till vagnen.

Bada ska här bli av i helgen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback