blogglängtan

har varit borta från bloggeriet ett tag nu ....men det är mkt nu....:-)) och under tiden har jag blivit utmanad här.... frå n olika håll...härligt... bara att sätta igång:-))


Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

♥ blogga
♥ gå en skogspromenad med hundarna
♥ gå en jaktstig med en gammal huskvarna i skogarna vid nybovallen tror jag det heter
♥ vara med i en fisketävling i flät
♥ bara vara 

Vad gjorde du för 10 år sedan?

♥ Ungefär som idag, mkt aktiv med hunden som då hette Fheli (eckset fungerar fortfarande inte på tangentbordet)
jobbade som ekonom, barnen var 8 och 4 år och jag bara 35:-) Bodde här på gården och hade mkt mera djur omkring mig då, getter, får, höns, kaniner, marsvin mm mm  det var rena farmen på smens då...


Ställen du bott på?
♥  Hedesunda, Ramsele, Nyköping, Vimmerby och Edsbyn

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Ge mina barn och övrig familj ett rejält startkapital
♥ Ge bort till olika hjälporganisationer/föreningar för djur och barn
♥  SLUTA JOBBA !!!!!!!!!!
♥ Resa
♥ Renovera gården efter konstens alla regler för gammla hus, se till att de finns kvar till eftervärlden
 

Personer du vill veta mer om:

Maria, Kajsa, Anna, Matilda, Margareta/Catfriend och Carina/ozzy och eddie


Kommentarer
Postat av: Carina

Hedesunda är ju nästan mina gamla hemtrakter det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback