en liten rapport

så lätt det är när ma n kan....

midsommar kortet som jag INTE lyckades föra över från telefon till datorn av ngn anledning kommer här nu.


... Robin hjälpte mig...SÅ LÄTT var det ...när man kan...men förhoppningsvis har jag lärt mig ngt av detta å nästa gång går det plätt lätt...

Träningen hos Svartberg är så otroligt bra och stärkande för mig... då jag lätt tappar självförtroendet när det gäller kruttes träning... jag förstår inte,....men det är väl för jag mest tränar själv och man varken ser eller känner i vissa moment om det är bra eller inte.... men så har jag en tendens att gå ner mig ... jag vet.... här kommer lite bilder från dessa dagar....

... en helt utlagen krutov för tillfället ska jag väl säga... natten mellan träningsdag 2 och 3
men efter en natts sömn var han åter pigg så jag inte hann med :-))




underbara dagar med underbara ledare och underbara kurskamrater,.. vi var  6st

Väl hemkommen som är jätte skönt även det..... så hade kärleken rivit den gamla inredningen (som jag en gång faktiskt snickrat)..... och börjat på att snickra i stallet

   den gamla vatten kranen finns kvar än så länge...

Det är en del på gång och jag är så himla tacksam att ulf hjälper mig... att snickra om stallet beräknades kosta mellan 50-100 000 kr...

Nu har det regnat hela jäkla morgonen... när fan ska det sluta??? Jag får väl klä på mig å gå ändå... lite trist då jag är för tillfället mkt bekväm å känner inte alls för att gå i spöregnet....

ha det bra i helgen

Kommentarer
Postat av: Carina

Ambitionen ligger hög hos dig...tycker ni är urduktiga.

Blir väldigt spännande att se ur ditt stall byter skepnad.

Postat av: Carina T

Nu har jag svarat på utmaningen =)

Har svårt att förstå att du tappar självförtroende =) har ju kursat för dig och varje gång när jag är där och åker därifrån så har jag massor av energi och träningsglädje som du delat med dig av ;)



Kramisar!

2008-06-28 @ 23:17:36
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: ejmis

Vad ska ni göra om det gamla stallet till?

2008-06-29 @ 10:11:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Oj, hos dig händer det stora grejer! Lycka till!

Tror att du är superduper duktig med vovven!!!!



Tack för värmande ord hos mig!

2008-06-29 @ 10:43:06
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback