helgen

I lördags åkte vi på trav i Rättvik... packade med oss mat och fika.
Jag hade inte tänkt spela, plånboken är lite tom,...:-) men för mig gör det inget. Jag tycker det är kul att komma ut och se på hästarna... försöka få en känsla om vem som vinner loppet... fika och umgås...

ang känslan.... första loppet sa jag på direkten när jag lästa hästens namn.... den vinner.... och när jag sedan såg nr 5 ...wow vilken häst tänkte jag... hon vinner... sneglade i programmet vad hon hette... det var den jag läste namnet på...
Vem vann tror ni?... jo just det... nr 5.. ..men måste erkänna... känslan var lite si och så under dagen... kan hända att det berodde på att jag inte var super kärpt heller... satt och flamsade med Helena... vi hade mkt roligt:-))

Jag satsade 20 kr plats på Robins familjs häst.... trots att de sa att hon kommer inte att vinna för startfältet var för starkt.... men jag ville göra det...enda hästen jag spelade på:-)

Nu gjorde han sin livs lopp ... hade aldrig sprungit så fort någon gång.... "familjen Robin" var mkt nöjda,  tränaren och kusken var mkt nöjda... vi gick till stallbacken för lite grattisar mm

Här är han...Ima Super Crown


Dagen var underbar med så mkt sol och värme, så mkt vackra hästar och mkt trevligt sällskap..tack för det:-))

Kvällen avslutades hos kärleken  där han bjöd på grillat  den vanliga grillen är sönder så en  engångsgrill fick duga bra....

Skön kväll med fin utsikt ...så skön kväll.   

söndagen ägnades mest åt att vara ute... promenad medhundarna, rivning av snehage och mat och fika ute så klart.
Hjälpte en tjej med sin hund på kvällen med lit e lydnad.
en mktmkt skön helg....

Kommentarer
Postat av: Maria

Va bra att både du och jag fick en bra helg, trots att vi inte kunde umgås med varann! KRAM

2008-06-02 @ 15:07:24
Postat av: Anna

Du ser ut att ha haft en härlig helg... m mmm precis som jag. Jag har just varit o badat ...det är ljuvligt i sjön.

Postat av: ejmis

Vilket elände med elden...hoppas dom lyckas stoppa den snart...

2008-06-02 @ 20:46:57
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: soffie

å vad härligt du har haft det!
Fina bilder du visar!

2008-06-02 @ 21:54:24
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Plogflickan

En härlig dag på travet, och bra att Ima S C vann!
Ha en fin och solig dag!

2008-06-03 @ 08:00:44
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: grannen janne

Hej katts vill du lägga ut den här länken, och föra den vidare
/Janne
http://www.djurskyddet.se/aktuellt/nyheter/2008/20080526.asp

2008-06-03 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback