mina blommor

inspirerad av er alla som fotograferar så vackra blommor så har mitt blomintresse ökat ganska så rejält. J ag har väl alltid varit ute mkt i naturen men aldrig "sett" blommorna tidigare... men nu kan jag nästan inte gå en meter förrän jag ser massor med blommor...

Eftersom jag INTE har blommor i min trädgård så bjuder jag lite på det som finns runt omkring mig och väckser vilt (eckset fungerar fortfarande inte på tangentbordet)...

namn? ingen aning...
 hm namn hm host.... ingen aning

 :-) den kan jag,... prästkrage

 :-)))) blåklocka... vad jag kan:-)

 ingen aning,... liten gul  ingen aning,.... liten vit

 svårt att se men det är 7 olika blommor på denna plätt.
 ingen blomma men så mysigt det var där

  blomma hos syrran...namn? ingen aning

Dagen måste bara pratas lite om...kärleken snickrar för fullt:-)... jag fikade med underbara vänner:-)) och krutov gick kanon på lydnaden när vi tränade:-)))

summan av dagen.... kanon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken botaniker det kommer att bli av dig! ;-))

Postat av: Plogflickan

Fniss det finns så mkt att se bara man tittar ler

2008-07-04 @ 10:59:08
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: soffie

åå så vackra sommarblommor du visar upp idag.

Jag önskar dej en härlig dag!!

2008-07-05 @ 10:03:03
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback