ränderna går inte ut

Jag bor ju på en gammal bondgård från förra seklet.... har funnits kossor/ungdjur här ända till början på 80 talet...  Efter det är det ju mest mina djur som bott här...:-) av alla dess slag...
I allafall...

I går kväll när jag var ut och kvällskissade hundarna så hade det regnat och det var så där friskt.... ni vet:-) Jag stannade upp och njöt av den härliga kvällen..... DÅ känner jag doften som kommer med storm i min näsa.... ko doften... den alldeles underbara ko doften.... trodde jag drömde men jag stod länge och väl.... jo det luktade ko....


Gud vad härligt måtte den aldrig försvinna...


Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst är det härligt med kor...jag gjorde ett inlägg med kor alldeles nyligen. Vi har kor i hagarna vid sommarhuset. Jag älskar kor...men är rädd för hästar.

Postat av: ejmis

Underbar bild! Visst är det lite mysigt med ko-doft, har den här hela tiden =)

2008-06-11 @ 07:20:39
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka härliga KOmpisar du har i hagen ;)

Jag hade en dröm om en gård när jag var..hmm...ung ;)

2008-06-11 @ 21:54:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback