tillbaka blick



I fredags tävlade jag oc h krutov i falun
...varmt så varmt...tempen är i skuggan på förmiddagen.... det var ju europa värmerekord i falun just den dagen vi tävlade....
Av 14 st startande så sprack 10 st på spåret...endast 4 st kvar till lydnaden... och vi var en av dom som klarade spåret. :-))
Domaren sa till mig att vi hade det jävligaste spåret... han ville att det spåret skulle strykas då inte alla anmälda kom till start men tävlingsansvarig brydde sig inte. Så krutov gjorde en fantastisk insats...

Tyvärr så sprang en och samma hund upp 2 ggr på platsliggningen.... den skulle ha legat bredvid krutov men som sagt... den sprang i väg 2 ggr... det blev lite för mkt för min lilla buse så han halvkröp ca 5 meter ohc la sig ner och där låg han... men NOLL blev det....Så tyvärr trots en mkt bra lydnad så räckte inte poängen till uppflyttning  men en väl hedrande 3e plats.... Men än en gång får jag kliva av planen och vara stolt och lycklig över min lilla hund... :-)) å ett fint pris med oss hem....

Anna och Robin har åkt till värmen???!!!!  i Turkiet.??? dålig planering fniss...då vi har så otroligt soligt ohc varmt...
De har det gott i alla fall, god mat på hotellet och mkt värme och sol:-)


Vi här hemma och har också ätit och druckit gott ...grillat kött och JP till dryck... inte illa.


Hittat mera spår i sanden  älg kalv... rådjur ....
på vacker strand ... å jag halka i kull


 Jag har fått massage....AJ AJ SÅ IN I HELVETE AJ !!!!!  så ont det gjorde.....  tydligen var jag så illa att han var mkt förvånad över att jag har kunnat röra min arm över huvud taget.....

Har känt mig svullen och varm på de ställen jag fick massage... nästan över hela höger baksida av mig... men han fick väl igång lite cirkulation antar jag....

I dag har vi badat, ja de andra då.... latat oss i sanden och gottat oss... krutov har simmat, simmat och grävt och åter grävt... busat med kocco och hållt i gång i över 3,5 timme....  han verkar inte ta slut...fniss inte när det finns vatten i allafall....

ja det är väl vad vi har gjort dessa dagar....

underbara sommar.... så härligt

Kommentarer
Postat av: kats

bara jag som testar å se om detta funkar

2008-06-10 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback