en humla

Det var en gång en kvinna som råkade få in en humla i musen.
Det var ganska obehagligt att ha den surrandes inne där, så hon gick till en läkare för att få hjälp med att få ut den.

Läkaren blev mycket konfunderad, han hade aldrig stött på något liknande fall innan.
Han sade till slut till kvinnan: - Kom tillbaka i morgon, så skall jag försöka fundera ut ett sätt.

Nästa dag kom kvinnan tillbaka, och läkaren bad henne att klä av sig och lägga sig på undersökningsbritsen. Sedan tog han fram en burk honung, tog av sig sina kläder och drog fram sin pitt och smorde på en klick honung på ollonet.
Han förklarade för kvinnan att han skulle försöka locka ut humlan genom att föra in sitt organ i musen på henne och hoppas att humlan skulle kunna lockas ut med hjälp av honungen.
Sagt och gjort. Han körde långsamt in sitt organ och drog långsamt ut det, men ingen humla syntes till. Läkaren gjorde likadant igen, men även denna gång misslyckades det.

Så här höll läkaren på ett tag, men resultatet blev det samma, humlan stannade kvar inne i musen.
Plötsligt så satte läkaren igång med ett jävla högt tempo.
Kvinnan blev orolig och frågade: - Men vad gör du!?

- Jag har ändrat taktik, sa läkaren flåsande. Jag tänkte jag skulle försöka att skjuta ihjäl den istället

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ha, ha.. en viss humor i den där fräckisen:-D
Vink vink

Postat av: Mia

Ja jäsiken! *S*

2008-03-25 @ 16:46:26
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Margaretha

He he he ,ja du var mig en liten hemsking.....fniss
Kram
Margaretha

2008-03-25 @ 19:27:39
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback