frissan mm

ja vad säger man... jag är trött...tröttare än vanligt... har mkt dålig sömn i vanliga fall men i natt var det värre än värst... anna och jag har bytt sovrum och allt är i en enda röra i mitt rum.... krutov har hållt mig vaken hela natten... han hörde så mkt ljud som han var tvungen att hålla reda på,  han har vankat fram och tillbaka, han hittade inget bra ställe att sova på...spelade ingen roll vad jag gjorde....  Nä det var jobbigt för honom....

Han hade väl extra energi i går också för hundarna fick absolut ingenting igår mer än lek ute på gården... det fanns bara ingen tid ...jo det hade det gjort men jag valde att sitta med familjen och titta på bandy.... och hur det gick vill jag inte ens kommentera... i skrift....

Nu skiner solen och jag ska sluta tidigare, har djurprat och jag orkar inte vara kvar här....

Var till frissan igår också och fräschade upp mig lite... jag tror i allafall att det blev till det bättre även om det inte blev riktigt som det var tänkt... men kul att förnya sig... :-)

nä nu måste jag sluta...hörs kanske mera:-)

Kommentarer
Postat av: Scaniatjejen

Jobbigt när sömnen krånglar, jag har också de bekymren av och till. Härligt iaf med ny frisyr, det piggar alltid upp lite.:-) Skrattade gott åt historien om bootsen nedan!

Postat av: Anna

Sömnen är verkligen sååååå viktig. Man funkar inte utan den. Men vad gör man när det strular.... väntar på bättre nätter. Hoppas att det blir bättre till natten. Kram på dig min vän... :)

2008-03-04 @ 21:32:30
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Sara

Då får hälsa på Jimmy(min systers sambo). Han ska och kolla på matchen i Edsbyn ikväll. Utan mig. :(

2008-03-05 @ 08:19:19
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se
Postat av: ejmis

Vad jobbigt det låter att sova dåligt =(
Hoppas du är piggare idag!

2008-03-05 @ 16:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback