i dag

nu på eftermiddagen har jag varit hemma på gården... daniel har tränat att skjuta å DÅ är det bra å ha en mamma som boll kalle....:-)... å jag var ju smart å tog med hundarna... de fick uppletande och dirrigering om vart annat:-)) fniss... lite lydnad har jag dock allt på dom... å när det gick åt helvete med skyttet så fick de hoppa över staketet också... så lite träning fick de allt... :-))

Kl 16,00 bar det iväg till jobbet igen för vi har haft företagsmiddag där... Catarina Unnegård har haft maten och TUSEN TACK för underbart god mat...DU är så enorm duktig... mums... 

Vi har haft gäster i från Mora här, en buss last... Nu är de på väg ner på ön för att kolla på bandy.... Heja byn!!! :-)
Jag åkte hem för jag ville inte lämna hundarna längre... ..ska nog sätta mig i soffan och mysa och kolla på tv i stället... dålig stil? ja visst ... det är det... Men det tar jag nu...


hejja byn hejja byn hejja byn.. jag tror ppå er..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback