inget nytt

idag har solen skinit igen...så härligt att titta ut...tyvärr har det blåst som bara den... det är ju mindre trevligt...

i dag har jag haft det lite lugnare så det har varit skönt...men jag har hunnit med lite i allafall...

tränade med hundarna... krutov har lite svårt att hitta mitten i rutan... men vi kämpar på, annars gick han så bra, kocco körde jag bara lite grann... hon är så rolig att träna när det bara blir lite grann... på ett sätt skulle jag gärna vilja "damma" av henne och starta en elit lydnad med henne...vore ju kul å få henne till lydnadschampion... vi har ju ett första pris... 2 kvar... men jag vet att det krävs en del av mig och när krutov är som han är så finns varken ORK eller tid eller lust.... vi får se...

Övningskörde med anna en stund och sedan fick jag kväller... så jag hann hem precis till kl 20,00 när Lisa började... handlade om ett medium...

det var väl dagen i dag det.... inget nytt under himlen alltså...:-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Luften gick ur mig totalt när jag läste om din dag igår..hur orkar du???

Postat av: ejmis

Blåst här också idag...hela huset skakar!! =/

2008-03-06 @ 22:01:15
Postat av: Marie

Nej, så är det ibland...absolut inget nytt under solen..;-)). Jag försöker (oftast av ren tristess) ätt försöka suga ut det minsta lilla nya jag kan hitta på en dag...;-)). Jag ska snart börja övningköra med Medi. Maxi tog körkort i oktober...och nu är det Medis tur...jag gillar egentligen inte att övningskörs med ngn, jag tycker att det är ett jobbigt stort ansvar...men vad gör man...? Ha en fin kväll!!

2008-03-06 @ 22:11:43
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Carina

Säger som Mia, hur orkar du.....gissar
att du är bra på att prioritera :-)

2008-03-06 @ 22:20:12
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback