lite lugnare tempo

Har inte haft så mkt tid över till bloggen, har på ledig tid renskrivet djurprat, t ränat kocco ohc krutov...

Nu vill man verkligen ha vår så man kan komma igång  med träningen.... inte lätt när det är is, snö och elände överallt..

I dag ville tävlingssektorn in en snabbis i tältet före tävling.... så jag passade på att träna... oj vad härligt det var... fan man är så sugen... ska sätta mig med tävlingskalenderna nu och boka lite tävlingar.... :-))

Skönt, nu är bandysäsongen slut.... vi har avslutning med pojkarna och vi ledare snart, då blir det bowling och taccos... sedan är det vila för min del när det gäller bandy i allafall till augusti... då börjar det igen... men inte på allvar förrän i slutet på november... Men isträningen börjar i augusti....

Jag hoppas jag nu kan lägga all tid på kruttebus och lite på kocco förstås.... å lite djurprat... å lite healing.... å lite privat sittningar,.... å lite fniss fniss... nog kan jag hitta på aktivitetet ändå...fniss...

nu ropar sonen...bäst å vara lite social... huj

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Jo,jo nog vet jag att det finns vackra hus i där du bor! Så många gånger man åkt där o sagt: å, så gärna jag skulle vilja kika in i det o det huset!

Postat av: Margaretha

Så fina hundar du har, jättefina kort på dom.
Synd att dygnet bara har 24 timmar när man skall klämma in tid för allt skojigt........
Kram
Margaretha

2008-03-18 @ 23:46:06
URL: http://catfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback