lite tröst;-) köp

image327

min dunderförkylning är bättre i dag men jag är hemma i dag också... i går var första dagen utan alvedon ... den var tung ohc jag var trött.

Anna måste få träning i mera stadskörning så jag sa...(eftersom jag är hemma å sjuk)... då åker vi till stan... att bara sitta i en bil är väl inte  så jobbigt tänkte jag.

Vi åkte in i alfta för å få lite trafik å lite annatträning, vi bytte bil med Robin för den är lite lättare att se i tycker anna. For vidare till Bollnäs och körde runt på stan i snöstorm...för just då vräkte snön ner... trist.
Till slut åkte vi upp i parkeringshuset ohc parkerade där.

Vi shoppade lite ohc käkade lunch, mkt mysigt att rå om sin dotter. Gick även in till fotoaffären för att få lite tips om ett objektiv till anna.

Avslutade stan med ett besök på JYSK...där hittade jag ovanstående ...hög myshetsfaktor tycker jag. Kaffebönorna hade jag hemma... fatet 49kr, dekorationen 39kr och ljuset 10 kr... inte ofta jag "slösar" pengar så jag tyckte jag var värd det:-)

Nöjda och belåtna for vi vidare tillbaka mot guldbyn...bytte bil i alfta först bara.

Solen skiner och det är jätte skönt ute... jag ska försöka gå en promenad med hundarna nu.

hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Jättefint!!!!! Blir nog mysigt att tända när mörkret faller ;o)
Kram
Margaretha

Postat av: Carina

Helt rätt man ska unna sig när man känner sig nere.
I like it ;)

2008-03-26 @ 22:32:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Kajsa

Superfint :)

2008-03-28 @ 15:48:50
URL: http://ashima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback